środa, 15 stycznia 2014

Kolejne nominacje do Liebster Award Blog ;*

Boziuuu *,* 
Strasznie dziękuje Ananie i Madzi za kolejne nominowanie mnie do tej kategorii. :** 
Ni tylko im dziękuje z całego serca ale też wszystkim moim czytelnikom, bez Was tego opowiadanie by nie było <33

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 


Pytania od Anany:
 1.Wolisz poczytać książkę czy obejrzeć film ?
Hmm, moje rozumowanie jest takie ze najpierw wole obejrzeć film, a  jak mam niedosyt wrażeń to poczytam sobie ;D
2. Ulubiony kolor ?
Fioletowy ;3
3. Co najbardziej motywuje Cię do zmian w życiu ?
Myślę że świadomość że mogę kogoś zawieść..
4. Czy podejmowaniu decyzji bierzesz pod uwagę zdanie innych ?
Zależy czego dotyczy ta decyzja, ale raczej wole sama uczyć sie podejmować decyzje ;)
5. Twoja największa pasja to..?
To...Taniec ;D
6. Pozytywne myślenie czy negatywne ? 
Oczywiście ze pozytywne ;D
7. Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
Teraz nie mam wolnego czasu :c Cały czas tylko szkoła, nauka, pisanie rozdziałów, udostępnianie postów na stronce..trochę się tego nazbierało ale jak mam chwileczkę to kocham poczytać sobie jakieś dobre opowiadanie o Justinie ;D
8. Lubisz poznawać nowych ludzi ? 
Uwielbiam ! Kocham poznawać nowych ludzi.. ;D
9. Masz jakieś zwierzęta w domu/poza domem ? 
Mam psa ;)
10. Wierzysz/Uznajesz przyjaźń damsko-męską ? 
Przyjaźń damsko-męska istnieje, tylko że i tak prędzej czy później wyrośnie z tego coś więcej ;D
11. Jesteś tolerancyjna ? 
Staram się być ;)


Pytania od Magdy:
1. Twoje największe marzenie ? 
Moje największe marzenie to oczywiście spotkać Justina, ale także by moja mama przestała palić ;D
2. Gdybyś miałą szanse na rozmowę ze swoim idolem, co byś mu powiedziała ?
''Zawsze z Tobą będę'' :'')
3. Jak zaczęła sie twoja przygoda z blogowaniem ? 
Hmm, to było tak że zaczęłam czytać jakieś opowiadanie o Justinie na onecie, co chwile wyskakiwały jakieś reklamy które nie dawały mi spokoju. W końcu gdy po raz kolejny pojawiło mi sie przed oczami ''Załóż swojego bloga'' Zrobiłam to ;D Teraz nie wyobrażasz sobie codzienności bez niego ;**
4. Za co kochasz Justina ?
Kocham go za cało kształt, po prostu za wszystko, za jego zalety i wady, za to ze zawsze JEST, zawsze. Nie jest jakąś rozpuszczona gwiazdką, docenia to co ma i stara sie tym dzielić..To sprawia że jest jedyny w swoim rodzaju.. <33
5. Trzy ulubione filmy ? 
1. Never Say Never
2. Ile waży koń trojański - Bardzo polecam, zajebisty polski film <3
3. Now is good - Jak ktoś lubi płakać na filmach to ten jest idealny
I pewnie do tego dojdzie jeszcze Believe ;*
6. Co chciałabyś robić w przyszłości ? 
Zawsze marzyłam by być weterynarzem ;D
7. Lubisz pomagać innym ? 
Kocham, ubóstwiam i nie wiadomo co jeszcze ;'') Na [prawdę, jeżeli ktoś ma jakiś problem zawsze może się do mnie zgłosić, ja zawsze pomogę <33
8. Ulubiona piosenka Justian ? 
She don't like lights <33
9. Co to znaczy być Belieber ? 
Bycie Belieber to nie tylko posiadanie różnych gadżetów z Justinem, to nie tylko znanie na pamięć jego piosenek. Bycie Belieber to coś znacznie większego, to bycie razem z nim w trudnych dla niego sytuacjach, wspieranie go. Jeżeli zdarzy jakiś skandal, który rzekomo zrobił Justin, nie odchodzić tylko pokazać ze ma On w nas oparcie..Według mnie własnie na tym polega bycie tą wyjątkową osobą jaką jest Belieber.
10. Wybierasz się na film Justina Believe ? 
Wybieram się ;D
11. Byłaś kiedykolwiek na koncercie Justina ? 
Nie..Ale na następnym muszę być na stówę ! ;D

Nie będę nominować innych blogów, chciałam tylko odpowiedzieć na pytanka, bo nie mogę wymyślić blogów i nie mam czasu by ich jeszcze powiadamiać o tym. Także przepraszam ;**

3 komentarze:

  1. Gratuluje :** Twój blog jest zajebisty :* kiedy następny rozdział ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dziękuje <33 Rozdział, hmm, postaram się jak najszybciej ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rozdziały są zajebiste. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :) :) :)
    A kiedy będzie nowy?

    OdpowiedzUsuń