wtorek, 3 grudnia 2013

Dziękuje

Hejj <33
Jak już zauważyliście pojawiło się dzisiaj 10 000 wyświetleń *_*
Dodając jeszcze do tego 4000 wejść z pierwszej cześć tego bloga, to
całe opowiadanie ma już 14 000 wejść ! <33
Chciałam wszystkim moim czytelnikom bardzo podziękować, za 
czytanie,
komentowanie, 
w ogóle chęci do spojrzenia na niego. 
Kocham Was bardzo, nie wyobrażam już sobie codzienności bez tego opowiadania i bez was :**
To dzięki wam to wszystko tutaj jest ;33
JESZCZE RAZ, OGROMNIE DZIĘKUJE !! <33

Macie ode mnie troszeczkę gifów w podzięce ;d





5 komentarzy:

  1. Te gify a szczególnie ten pierwszy jest strasznie słodki <3<3<3<3<3<3<3

    A ja dziękuje że wstawiłaś to opowiadanie <3<3<3

    Kocham Cię <3

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzialy sa super! *-*Tylko tm bylo ze ona jest chora :c nie usmiercaj jej,prosze. Blog wtedy bd smutny, a tobie wychodzi pisanie wesolych rozdzialow :* /Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33 Rozdziały już wszsytkie, aż do końca mam zaplanowane, nie mogę zdradzić jak to wszystko się zakończy i jeszcze tak zapodam moim ulubionym mottem ''Co ma być to będzie'' ;) KOCHAM WAS <33 ;**

      Usuń
  3. Twój cały blog jest świetny, a ja już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału
    http://selena-justin-imposibble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń